Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir
sol 1 reklam sol 2 reklam sol 3 reklam
sag 1 reklam sag 2 reklam sag 3 reklam

Başkan Ölmez, işçileri klarnetle uğurladı

Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez, 1 Mayıs İşçi Bayramı'na gidecek işçileri belediye önünden klarnetle uğurladı.

Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez, 1 Mayıs İşçi Bayramı'na gidecek
Rastgele Banner Alanları

Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez, Kocaeli Sekapark’ta düzenlenecek 1 Mayıs İşçi ve Emekçiler Bayramı kutlamalarına katılacak sendika temsilcileri ve personelini klarnet ve davul eşliğinde kutlama alanına uğurladı. Kandıra Belediye binası önünde toplanan sendika temsilcileri ve işçiler, klarnet ve davul eşliğinde bir müddet eğlendi. Başkan Ölmez’in tek tek tokalaşarak tebrik ettiği işçiler hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından otobüslere binerek Sekapark’a gitmek üzere yola çıktı.
1 MAYIS EMEK VE DAYANIŞMA GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUNBaşkan Ölmez, yaptığı kısa açıklama da işçi ve çalışanların 1 Mayıs İşçi Bayramını kutladı. Başkan Ölmez açıklamasında emekçinin her zaman yanında olduğunu belirterek, “Ekmeğini alın teri ile kazanan, işini fedakarca yapan, yardımlaşma ve dayanışma içerisinde üreten, hayat veren, ilçemizin ve ülkemizin büyümesine ve gelişmesine katkı sağlayan tüm işçi kardeşlerimizin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü kutlu olsun. Gün sizin gününüz. Doyasıya bu günün tadını çıkarın. Yolunuz açık olsun. Hayırlı günler diliyorum” dedi.

Kandıra'nın Sesi - Reklam Alanları
Sadece Mobilde Görünen GIF'ler

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kandıra İlçe Müftülüğü’nün Haziran ayı personel toplantısında Yaz Kur’an Kursları
Sıradaki Haber Kandıra Müftülüğü’nde Yaz Kur’an Kursları Hazırlığı
error: İçerik Korunmaktadır!