İlçemizin geleceği gençlerimiz, Kandıraspor U15 takımımız uzun ve zorlu bir maratonun ardından bu akşam önemli bir sınava çıkacak. Türkiye şampiyonasına katılma final müsabakasına çıkacak olan genç takımımız kazanması halinde ilimizi temsil edecek.
Genç takımımız, 8 Mayıs Çarşamba (bugün) Saat 19:00’da Mehmet Ali Kağıtçı stadında Gebzespor ile final müsabakasına çıkacak. Taraftarların desteği, genç futbolcular için ekstra bir motivasyon kaynağı olacaktır.
ŞAMPİYONLUK MAÇINA DAVETKandıraspor yönetim kurulu, resmi hesabından yapılan açıklamada; Tüm halkımızı bu önemli müsabakada yanımızda görmek isteriz diyerek destek istedi.


