Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez, Namazgâh Kültür Merkezi’nde düzenlenen “Hizmette 2 Yıl” programında Gıda İhtisas Organize Sanayi Bölgesi ile ilgili dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
İlk Fabrika Üretime Başladı
Gıda Organize Sanayi Bölgesi’nin Kandıra ekonomisi ve istihdamı açısından büyük önem taşıdığını belirten Başkan Ölmez, 2024 yılında ilk fabrikanın faaliyete geçtiğini ifade etti. Açılan fabrikanın ilçedeki istihdama önemli katkı sunduğunu belirten Ölmez, çalışanların büyük bölümünün Kandıralı olduğunu söyledi.

17 Fabrika Ruhsat Sürecinde
Gıda OSB’de yatırımların hız kesmeden devam ettiğini vurgulayan Ölmez, “Bu yıl 17 fabrikanın ruhsat aşamasında olduğu ve yer teslimlerinin yapıldığı bilgisi tarafımıza ulaştı. Bölgedeki yatırımlar her geçen gün artıyor” dedi.
Hedef 2029’da Tam Kapasite
Organize Sanayi Bölgesi’nin tamamlandığında Kandıra’nın ekonomik yapısına önemli katkılar sunacağını ifade eden Ölmez, Gıda OSB’nin 2029 yılında tamamen aktif hale geleceğini belirterek, “Kandıra’mıza hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.



