Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir
sol 1 reklam sol 2 reklam sol 3 reklam
sag 1 reklam sag 2 reklam sag 3 reklam

Karakaya, covid-19’la mücadele ediyor

SGK Kandıra eski müdürü Mustafa Karakaya, Giresun Devlet Hastanesi’nde Covit-19 virüsüyle mücadele veriyor.

SGK Kandıra eski müdürü Mustafa Karakaya, Giresun Devlet Hastanesi’nde Covit-19
Rastgele Banner Alanları

SGK Kandıra’da bir süre görev yaptıktan sonra Giresun Sosyal Güvenlik İl Müdür Yardımcısı olarak atanan ve görevine memleketinde devam eden Mustafa Karakaya, covid-19’a yakalandı. Giresun Devlet Hastanesi’nde tedavi gören Karakaya, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada annesinin de koronavirüse yakalandığını duyurarak yardım çağrısında bulundu.
ACİL KAN BAĞIŞI
Karakaya paylaşımına, “Şuan annem Giresun İlhan Özdemir Devlet Hastanesi’nde covit-19 tanısı ile anestezi yoğun bakım ünitesinde. En az iki ay önce covit-19 rahatsızlığı geçirmiş A rh pozitif (+) kan vermek isteyen tüm arkadaşlarımdan dostlarımdan yardım istiyorum. Eğer böyle bir durumu olan varsa bana ulaşsın. Ben şuan hastanede covit-19 tanısı ile yatıyorum. Durumum ciddiyetini koruyor, herkesten yardım bekliyorum” notunu düştü.

Kandıra'nın Sesi - Reklam Alanları
Sadece Mobilde Görünen GIF'ler

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kandıra Sarısu Plajı açıklarında tekneden denize düşen bir kişi, Kıyı
Sıradaki Haber Kandıra Sarısu Açıklarında Denize Düşen Kişiyi TAHLİSİYE-7 Ekibi Kurta
error: İçerik Korunmaktadır!