Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Kandıra Gençlerbirliği ile Rahmiye Gençlerbirliği dostluk maçında karşı karşıya geldi.
Kandıra Stadı’nda oynanan maçta genç futbolcular fair-play ruhu ile mücadele etti. Rahmiye G.B Başkanı Murat Erçelik ,kendilerini çok iyi ağırlayan Kandıra G.B Başkanı Tansu Okan ve yönetimine teşekkür etti.


