İlimiz için önemli bir proje olan Kuzey Marmara Otoyolu projesini Gebze’ye ve TEM’e bağlayacaklarını açıkladıkları projeyi anlatan Büyükakın: “Kuzey Marmara Otoyolunu TEM ve Gebze’ye bağlayan bir proje de var. 1.7 milyon kamulaştırma vardı 2015’te. En az 3 milyar lira bugün kamulaştırma var.
Geçtiğimiz dönemde imar uygulamaları yapında kamulaştırmaya hiç gerek kalmadı. Burada devasa bir iş var. 40 kilometrelik bir yol var, 3 gidiş, 3 geliş.” dedi.
Sepetçi-Sekbanlı bölgesine 3 bin konut daha yapacaklarını belirten Büyükakın: “Bu bölgeyi hem üniversiteye bağlamak hem de Kandıra Sapağı üzerinden İzmit’e bağlamak istiyoruz.” dedi.


