Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir
sol 1 reklam sol 3 reklam
sag 1 reklam sag 2 reklam sag 3 reklam

SEDAŞ tahsilâtı bıraktı özel tahsilat bürosu açıldı

Uzun yıllardan beri Kandıra’nın girişinde bulunan SEDAŞ’ın tahsilât bölümünün özelleşmesi ile bu günden itibaren Akdurak Mahallesi Kışla Caddesi üzerinde hizmet vermeye başlayacak.

Uzun yıllardan beri Kandıra’nın girişinde bulunan SEDAŞ’ın tahsilât bölümünün özelleşmesi
Rastgele Banner Alanları

Kandıra SEDAŞ ödeme Noktası sorumlusu İbrahim Kaya, sistemin kurulması ile bu günden itibaren Kandıra Halkına buradan hizmet vereceklerini belirtti. Kaya; “Hafta içi ve Cumartesi günleri sabah 08.30 ile akşam 18.00 saatleri arasında Kandıra halkına hizmet edeceğiz. Bu gün sistemin kurulması sonrasında 2 vezne ve 2 personelle hizmete başlayacağız. Elektik faturası Kandıra’da artık sadece buradan tahsil edilebilecek. Bunun yanında Su, Telefon, Doğalgaz, Adsl, SSK, Dijitürk, Ogs ve kredi kartı ödmelerinin yanı sıra ankesörlü telefon ve kontör yükleme işlemlerini de yapacağız” dedi. SEDAŞ ödeme noktası sayesinde fatura yatırmak için halkımızın ordan oraya gezmek yerine faturalarını toplu bir halde buraya yatırma imkanı da bulabilecekler.

Kandıra'nın Sesi - Reklam Alanları
Sadece Mobilde Görünen GIF'ler

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Temmuz ayında emekli maaşlarına yüzde 18 civarında zam beklenirken, kök
Sıradaki Haber Emekliler İçin Yeni Düzenleme Hazırlığı: En Düşük Maaş Artabilir
error: İçerik Korunmaktadır!