Kandıra SEDAŞ ödeme Noktası sorumlusu İbrahim Kaya, sistemin kurulması ile bu günden itibaren Kandıra Halkına buradan hizmet vereceklerini belirtti. Kaya; “Hafta içi ve Cumartesi günleri sabah 08.30 ile akşam 18.00 saatleri arasında Kandıra halkına hizmet edeceğiz. Bu gün sistemin kurulması sonrasında 2 vezne ve 2 personelle hizmete başlayacağız. Elektik faturası Kandıra’da artık sadece buradan tahsil edilebilecek. Bunun yanında Su, Telefon, Doğalgaz, Adsl, SSK, Dijitürk, Ogs ve kredi kartı ödmelerinin yanı sıra ankesörlü telefon ve kontör yükleme işlemlerini de yapacağız” dedi. SEDAŞ ödeme noktası sayesinde fatura yatırmak için halkımızın ordan oraya gezmek yerine faturalarını toplu bir halde buraya yatırma imkanı da bulabilecekler.


