Kandıra M. Kazım Dinç Devlet Hastanesinde tayini çıkan hemşire ve laborant Kandıra Osmanlı Konağı Cafe de veda yemeği düzenlendi. Kandıra Devlet Hastanesinde çalışan Laborant Rukiye Güldaş, Laborant Nesrin Akdoğan ve hemşire Nazik Bozkurt’tun tayinlerinin çıkması nedeniyle dün akşam Osmanlı Konağı Cefe’de düzenlenen veda gecesine Hastane Müdürü Orhan Can, Başhemşire yardımcısı Nilüfer Acar, Laboraunt teknisyenleri, Kandıra Sağlık Sen Şube Başkanı İbrahim Cici, dahiliye ve ameliyathane hemşireleri Satın alma memuru Ali Tokgöz, Lavoburatuar Teknisyeni ve sağlık memuru Mustafa İnce giden arkadaşlarına vefa örneği sergiledi. Birlikte yemeğin ardından uzun süre sohbet ederek eğlenceli saatler geçirdiler.


