Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir
sol 1 reklam sol 3 reklam
sag 1 reklam sag 2 reklam sag 3 reklam

Kandıra’da Sağlıkçılara veda gecesi

Kandıra Sağlık Sen İlçe Teşkilatlanma sekreteri ve Kandıra Devlet Hastanesi Diyaliz hemşiresi Özden Özek öncülüğünde tayini çıkan arkadaşlarına veda yemeği düzenlediler.

Kandıra Sağlık Sen İlçe Teşkilatlanma sekreteri ve Kandıra Devlet Hastanesi
Rastgele Banner Alanları

Kandıra M. Kazım Dinç Devlet Hastanesinde tayini çıkan hemşire ve laborant Kandıra Osmanlı Konağı Cafe de veda yemeği düzenlendi. Kandıra Devlet Hastanesinde çalışan Laborant Rukiye Güldaş, Laborant Nesrin Akdoğan ve hemşire Nazik Bozkurt’tun tayinlerinin çıkması nedeniyle dün akşam Osmanlı Konağı Cefe’de düzenlenen veda gecesine Hastane Müdürü Orhan Can, Başhemşire yardımcısı Nilüfer Acar, Laboraunt teknisyenleri, Kandıra Sağlık Sen Şube Başkanı İbrahim Cici, dahiliye ve ameliyathane hemşireleri Satın alma memuru Ali Tokgöz, Lavoburatuar Teknisyeni ve sağlık memuru Mustafa İnce giden arkadaşlarına vefa örneği sergiledi. Birlikte yemeğin ardından uzun süre sohbet ederek eğlenceli saatler geçirdiler.

Kandıra'nın Sesi - Reklam Alanları
Sadece Mobilde Görünen GIF'ler

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Temmuz ayında emekli maaşlarına yüzde 18 civarında zam beklenirken, kök
Sıradaki Haber Emekliler İçin Yeni Düzenleme Hazırlığı: En Düşük Maaş Artabilir
error: İçerik Korunmaktadır!